Adrienne este un dresor de câini certificat și fost asistent veterinar care colaborează cu unii dintre cei mai buni medici veterinari din întreaga lume.

Combinațiile mascul-femelă funcționează adesea mai bine

Câinii de același sex au mai multe șanse să nu se înțeleagă.

Câinii de același sex au mai multe șanse să nu se înțeleagă.

alexadry toate drepturile rezervate

De ce doi câini de sex feminin ar putea să nu fie cea mai bună combinație

Tocmai ați vizitat un crescător local și v-ați îndrăgostit de doi căței. Sunt doi căței femele adorabile care par să adore să se joace împreună. Te-ai interesat să adopți unul dintre ei, dar inima ta este împărțită în două între cei doi. În cele din urmă decideți că le vreți pe amândouă, iar crescătorul pare destul de mulțumit să își dubleze profiturile.

Dacă vă găsiți luând în considerare acest tip de scenariu de adopție între persoane de același sex, mai gândiți-vă o dată. Oricât de drăguți și jucăuși ar fi cățeii frați de același sex, există șanse ca, odată ajunși la maturitate, să se angajeze în niște discuții serioase care ar putea deveni sângeroase.

Credeți că ambele doamne ar putea să se descurce împreună nu este o alegere bună. Foarte probabil, luptele pot escalada, iar unul dintre câini îl poate răni grav sau îl poate ucide pe celălalt. Acest lucru pare să se întâmple cel mai des atunci când cei doi câini sunt apropiați ca vârstă sau atunci când un câine este mai în vârstă și un câine mai nou este introdus în haită.

Când două femele sunt apropiate ca vârstă, există adesea o mare concurență. Ele se vor lupta pentru mai multe elemente concurente. Astfel de lupte par să aibă loc cel mai mult în prezența stăpânului. Se pot lupta pentru cine urcă primul pe o rampă de scări sau intră primul pe ușă sau se pot lupta pentru zonele de dormit, pentru mâncare, dulciuri și jucării. Uneori, o cauză poate să nu fie complet vizibilă în ochii stăpânului, dar este posibil ca un câine să se fi simțit provocat de celălalt și să fi simțit nevoia să o trimită înapoi în josul scării.

Adoptarea unui câine de sex feminin mai tânăr în timp ce se deține o femelă mai în vârstă reprezintă, de asemenea, un risc ridicat. Câinele mai nou poate percepe câinele mai în vârstă ca fiind slab poate încerca să preia controlul. Din păcate, astfel de lupte pot avea un final trist.

Cu toate acestea, nu toate femelele de câine au tendința de a avea astfel de lupte. Există cazuri în care proprietarii reușesc să le permită să coexiste pașnic fără probleme. Un rol important îl joacă proprietarul, aplicând o politică de „fără bătaie” și intervenind dacă ceva pare a fi mai mult decât o ceartă minoră. Prin desensibilizare și contracondiționare, se pot obține multe progrese.

Cu toate acestea, în cazul în care o luptă se întrerupe totuși, proprietarii trebuie să fie foarte atenți în încercările lor de a separa cei doi câini de luptă. Șansele de „agresiune redirecționată” sunt mari. În astfel de cazuri, câinii de luptă vor fi derutați de luptă și supraexcitați până la un punct în care pot ataca proprietarul care încearcă să readucă pacea.

Este cel mai bine, prin urmare, să îi separați pe cei doi prin surprinderea lor. Acest lucru se realizează aruncând o pătură peste ei, udându-i cu un furtun, făcând un zgomot puternic și brusc sau apucând unul dintre câini de picioarele din spate și trăgându-l ca și cum acesta ar fi o roabă. Va trebui să fiți foarte atent.

În timp ce multe femele de câine se înțeleg pașnic, adoptarea a doi căței de același sex poate fi uneori ca și cum ai juca la ruleta rusească, viitorul lor poate fi un semn de întrebare. Oricât de drăguți ar fi, vă rugăm să încercați să luați în considerare faptul că, în viitor, unul dintre ei ar putea trebui să fie relocat pur și simplu pentru că nu se înțeleg. Dacă achiziționați de la un crescător responsabil, el sau ea nu vă va permite să adoptați o astfel de combinație. Dacă chiar trebuie să adoptați doi, o femelă și un mascul este o combinație mult mai savuroasă, însă, în mod ideal, luați în considerare că ar trebui să aibă câțiva ani între ei pentru a evita o legătură excesivă între ei decât cu proprietarul. Cu toate acestea, nu se pot face afirmații în alb și negru. Multe depind de nivelul dumneavoastră de implicare.

Credeți că câinii „vor trece peste asta” și vor rezolva lucrurile singuri, este destul de naiv când vine vorba de creșterea a doi câini de sex feminin. Acest lucru se poate aplica în mod specific cel mai mult la anumiți câini din anumite rase, deoarece unii sunt predispuși la agresiune între persoane de același sex. Vă rugăm să vă faceți temele cu seriozitate și să nu luați decizii cu ușurință. Vă poate determina să renunțați la un câine sau, mai rău, poate costa viața unui alt câine.

Acest articol este exact și veridic în măsura în care autorul îl cunoaște. El nu este menit să înlocuiască diagnosticul, prognosticul, tratamentul, prescripția sau sfatul formal și individualizat al unui medic veterinar profesionist. Animalele care prezintă semne și simptome de suferință trebuie să fie consultate imediat de un medic veterinar.

Întrebări & Răspunsuri

Întrebare: Avem doi câini de sex feminin, unul are un an și unul are puțin peste trei ani. Obișnuiau să se înțeleagă foarte bine până când ambele au intrat în călduri acum se ceartă foarte mult! Faptul de a le steriliza va opri acest lucru?

Răspuns: Sterilizarea le poate opri dacă luptele lor sunt induse exclusiv de hormoni, dar, bineînțeles, nu există garanții. De fapt, nu este atât de neobișnuit ca două femele în călduri să se lupte. Cu hormoni furioși, probabil că există și un anumit nivel de competiție în desfășurare. Cel mai bine este să țineți femelele în călduri separate până când ies din călduri, dacă sterilizarea nu este o opțiune din cauza câinilor care sunt folosiți pentru reproducere.

Întrebare: Am o femelă senior boxer-pit mix și o femelă bully mai tânără, care are puțin peste un an. Recent, au început să se lupte atât de rău încât de obicei se varsă sânge și amândouă șchioapătă. Contează cine a început? Se întâmplă atât de repede, aproape întotdeauna când mă întorc cu spatele. Mă simt groaznic pentru că nu-mi permit un dresor în zona mea.

Răspuns:

Răspuns: S-ar putea să trebuiască să-i țineți pe cei doi separați, mai ales când nu-i puteți supraveghea direct. Există multe cazuri de tineri care nu se înțeleg cu câini mai în vârstă. Este posibil ca aceștia să se lupte pentru resurse precum jucării, zone de dormit sau chiar pentru dumneavoastră. Uneori poate fi dificil să aflați cine a început dacă aceste bătăi au loc atunci când vă întoarceți cu spatele. Este util să țineți jucăriile sau alte obiecte care pot declanșa conflicte la distanță.

Întrebare: Vă mulțumesc pentru acest articol. Mă confrunt cu această problemă de 6-9 luni și, după ultima ceartă, mă predau. Așadar, știu că următorul meu pas este să găsesc un cămin pentru câinele meu de sex feminin. Ce îmi sugerați? Adică, unde caută „Oameni buni” câini? Craigslist? Equinenow? Eu locuiesc la o fermă la țară. Îmi îngrijesc și îmi iubesc animalele. Dacă trebuie să plece, vreau ca ea să meargă la o familie excelentă de îngrijire și iubitoare.

Răspuns: Îmi pare rău să aud că lucrurile nu au funcționat, dar faceți cel mai bun lucru, deoarece câinii care au tendința de a se lupta tind să trăiască într-o situație stresantă. Pentru a răspunde la întrebarea dvs., puteți face o selecție prin intervievarea persoanelor și cerând o taxă de adopție, astfel încât să o descurajați să meargă la persoanele nepotrivite. Puteți contacta grupuri de salvare, în special cele care se ocupă de rasa specifică a câinelui dvs. dacă acesta este de rasă pură. Puteți cere ajutor de la familie și prieteni. Uneori, puteți avea noroc și să găsiți niște cunoștințe dispuse să adopte. Magazinele locale de hrană pentru animale vă permit uneori să postați anunțuri pe avizierele lor. Nu în ultimul rând, asigurați-vă că îi anunțați că nu s-a înțeles cu câinele dumneavoastră, astfel încât câinele dumneavoastră să fie plasat într-o casă nouă unde să se poată relaxa ca fiind singurul câine.

Angela long on August 06, 2020:

Am.2 câini de sex feminin. Unul un pit mix și unul o catahoula. S-au luptat între ele. Suntem veterinar este un lucru obișnuit. Vă rugăm să ajutați

Flora chavez on July 23, 2020:

Am un pitbull/bulldog care are aproximativ cinci ani Tocmai am primit un buldog englezesc vechi ea este de aproximativ șapte luni au intrat în prima luptă cred că este pentru că cea de șapte luni este în călduri este acest lucru va continua sau se va opri după ce ea este în afara căldurii

Adrienne Farricelli (autor) on May 09, 2020:

Irishgirl87, vă rugăm să îi țineți separați și să solicitați intervenția unui profesionist în comportament canin. Aceste cazuri sunt complicate și este posibil ca uneori să nu existe opțiuni sigure.

Irishgirl87 on May 09, 2020:

Am 2 femele GSD & 1 mascul toate de aceeași vârstă astăzi 1 femelă & masculul o ataca pe cealaltă femelă în jurul gâtului ei și 3 dintre noi a trebuit să ne despărțim și nu a fost un lucru ușor de făcut. Toate au trecut printr-un ciclu de căldură, nu sunt sigur dacă 1 nu este însărcinată sau nu încă, dar niciodată nu s-au luptat așa Sunt la o zi distanță în vârstă de ajutor

William Dill pe 24 aprilie 2020:

Iubitor de animale aici! Am 3 câini de lire sterline și 3 pisici vagaboande de oraș mic. Bătrâna mea femelă germană cu părul scurt (Daisy) a fost atacată de mai multe ori recent de mai tânăra mea femelă Boxer mix (Cindy), iar cel mai nou mascul Golden Retriever (Bud) sare de partea lui Cindy. Destul de rău o dată, și a fost greu de înțeles, pentru că au fost mereu prieteni. I-am scos pe cei trei la o plimbare împreună în seara asta și totul părea OK, iar apoi s-a întâmplat din nou după ce am ajuns acasă și le aduceam mâncarea.

Articolul tău (și alte câteva) mă ajută să înțeleg de ce se întâmplă acest lucru. Daisy are crize ușoare frecvente care probabil o sperie pe Cindy, plus faptul că Daisy poate avea alte probleme de „bătrânețe” care o incită, chestia cu dominanța femelă vs. femelă, împreună cu agresivitatea comună a Boxerilor. Problemele naturale și instinctul au cam anulat prietenia lor din trecut. ☹️

Am să țin minte aceste lucruri. Doi câini de un kilogram, un mascul și o femelă; asta va fi maximul!

Hector on December 29, 2019:

Am un boxer de 2 ani și de curând mi-am luat o femelă pitbull de 2 luni se vor înțelege când celălalt câine este mai mare sau nu

Adrienne Farricelli (autor) on October 13, 2019:

Contrazicând, spre deosebire de ceea ce oamenii pot presupune, sterilizarea nu este soluția universală pentru toate problemele de comportament. Sterilizarea poate ajuta la reducerea doar a anumitor comportamente mediate de hormoni, cum ar fi schimbările de dispoziție mediate de hormoni și comportamentele determinate de hormoni în timpul căldurilor.

Din moment ce se pare că ambele femele ale dvs. se înțeleg bine în timpul ciclurilor lor de călduri, se pare că sterilizarea ar putea să nu fie cea mai potrivită soluție la această problemă.

S-ar putea fi cel mai bine să cereți unui profesionist în domeniul comportamentului fără forță să vă evalueze câinii și să determine ce poate declanșa episoadele de agresivitate pe care le descrieți.

Din moment ce se pare că certurile lor pot avea loc atunci când nu sunteți acasă, dar poate la întoarcerea acasă, există șanse ca ele să fie surescitate de întoarcerea dvs. și acest lucru le-a determinat să se reorienteze una asupra celeilalte. Prin urmare, s-ar putea să fie nevoie doar să-i țineți separați atunci când nu sunteți prin preajmă, dacă tind să se înțeleagă în toate celelalte circumstanțe.

De asemenea, specialistul în comportament ar putea sugera modalități de a vă ajuta câinele să se recupereze din punct de vedere emoțional în urma atacului, deoarece se pare că a suferit unele tensiuni de atunci.

Desigur, acestea sunt doar presupuneri. Numai profesionistul poate face recomandări specifice, bazate pe mai mulți factori, cu privire la faptul dacă câinelui dvs. i-ar fi mai bine să fie relocat, sterilizat sau dacă managementul și unele modificări de comportament ar putea fi de ajuns.

Între timp, iată câteva lecturi utile:

https://pethelpful.com/dogs/Can-an-Aggressive-Dog-…

https://pethelpful.com/dogs/How-to-Help-a-Dog-Reco…

Jessica Higgs la 13 octombrie 2019:

Am un amestec Husky/malamut în vârstă de trei ani și un german/Lab min. în vârstă de un an, ambele primite de la case diferite. Husky-ul meu a crescut și a fost antrenat în jurul altor 5 huskies masculi, iar laboratorul meu avea 5 luni când au trebuit să o dea din cauza mutării lor. Husky-ul meu se înțelegea bine cu ceilalți câini atunci când l-am primit, fiind agresiv doar atunci când sora mea a încercat să hrănească câinele ei mascul și câinele meu femelă din același castron de mâncare (da, știm, o prostie), așa că atunci când l-am luat pe labradorul meu am ținut neapărat să îl dresăm să respecte spațiul. Husky-ul meu ( care avea doi ani la momentul respectiv) s-a luat de laboratorul meu (care avea 6 luni la momentul respectiv) destul de repede. Deseori împărțeau mâncarea și mergeau în aceeași cușcă, amândoi refuzând să plece. Chiar și atunci când labradorul meu a început prima călduri la 12 luni, iar husky-ul meu a intrat în călduri în același timp, amândoi au fost foarte prietenoși, până într-o seară când am mers la magazin și ne-am întors și husky-ul meu a încercat să ia o mușcătură din labradorul meu. Când am intrat înăuntru, ea l-a imobilizat pe labradorul meu. Nu sunt sigur cine a început lupta și ce a cauzat-o. Labradorul meu a primit o lovitură pentru că husky-ul meu sângera de la liba, iar labradorul meu sângera și el de la gât. De atunci, labradorul meu este foarte nervos în preajma husky-ului meu, iar husky-ul meu este foarte „vigilent” în preajma labradorului meu. De asemenea, husky-ul meu nu prea mai place alți câini. Partea ciudată este că husky-ul meu a avut căței și (bineînțeles) nu-i plăceau alți câini în preajma cățeilor ei, cu excepția labradorului meu. Aproape ca și cum ar fi avut încredere că labradorul meu nu le va face rău. și atât Husky-ul meu, cât și Labradorul meu se dădeau înapoi unul pe celălalt dacă un alt câine se uita măcar în direcția lor. Husky-ul meu are, de asemenea, anxietate rea, așa că, atunci când sunt în căsuțele lor, Husky-ul meu are nevoie de compania Laboratorului meu pentru a se simți în siguranță și în siguranță. De asemenea, îl va lăsa pe Labradorul meu la o distanță de câteva brațe înainte de a-și întoarce tot corpul. Labradorul meu nu dă în niciun fel semne de agresivitate față de husky-ul meu, dar nu avem încredere că unul, dacă nu amândoi, ar fi agresivi dacă nu am fi supravegheați. Ar putea sterilizarea amândurora să rezolve problema în cauză sau ar trebui să apelăm la un specialist în comportament (dresor), cu posibilitatea de a fi nevoie să relocăm unul dintre ei? Am dori să facem tot ce putem înainte de a da unul dintre ei, deoarece îi iubim foarte mult pe amândoi. Ce ne sugerați în ceea ce privește opțiunile noastre?

Eman Afia on September 23, 2019:

Am două femele de câine una beagle și cea mare este dogo argentino se înțelegeau bine până când cea mică a avut căldurile s-au certat rău de tot le-am separat dar cumva dacă o sterilizez pe beagle este posibil să nu se mai certe din nou?!

Nancy pe 11 iulie 2019:

Am un golden lab retriever mixt de 4 ani cea mai bună pâine de 4 ani atât de respectuoasă și frendly și un frag de 2 ani nu este prea rău, dar multă gură mare atunci când vine vorba de bucking, dar recent am observat că cel mic pocnește la cel mai în vârstă atunci când mă joc cu amândoi, îl mușcă pe cățelul mai în vârstă de picior și începe să se cocoațeze dacă celălalt doarme pe patul meu atunci când micuța a fost pe patul meu și i s-a spus să se dea jos ea se dă jos dar își zgârie patul ca un tantrum nu știu ce se întâmplă iubesc ambii câini la fel dar cred că partenerul meu arată mai multă dragoste față de cea mică și s-ar putea să fac același lucru cu cealaltă așa că ce să fac trebuie să o opresc pe cea mică înainte de a deveni prea mult cu atitudinea ei

Carole on June 06, 2019:

În ultimii 30 de ani am avut întotdeauna 2 femele de ciobănesc german în același timp. Una a fost mai în vârstă și una mai tânără. Când cel mai în vârstă a murit, am luat un cățeluș. În prezent avem 2 ciobănești de 9 ani & 1 an. Niciodată nu am avut o problemă cu vreuna dintre fetele noastre care să nu se înțeleagă. Câinii noștri au împărțit întotdeauna, uneori mâncând și bând din același castron în același timp. Noi preferăm câinii de sex feminin în detrimentul celor de sex masculin și vom deține întotdeauna numai femele.

Martin on November 04, 2018:

Bună ziua…Am 2 femele Cocker, mamă și fiică, care se înțeleg foarte bine…De fapt, ele sunt prietene și se joacă mereu luptându-se cu un alt Cocker pe care îl am, care este un mascul.

Întrebarea mea este…..va suferi masculul când vor sosi zilele de împerechere a celor 2 femele ???………………..Voi pune masculul în grădina din față dar evident că el va „mirosi” că cele 2 tovarășe ale ei sunt în călduri……¿ această proximitate poate fi rea pentru el sau pentru baheaivoiul lui?….Trebuie să adaug că nu îl voi steriliza)…..

Poate ar trebui să iau câinele în altă parte? ..cum ar fi la un adăpost pentru 10 zile ???.sau este în regulă ca el doar să miroasă femelele în călduri ??….Mulțumesc !

Jacquelyn Gamble on July 07, 2018:

Am un pit de doi ani și un boxer de 5 ani boxerul va sta în fața Boxerului sau sub bărbia ei nu o lasă să treacă sau să facă ceva acest lucru nu se întâmplă tot timpul se întâmplă de câteva ori pe săptămână ce este acest comportament

Kristy on June 04, 2018:

Am un bull terrier englezesc în vârstă de șase ani, ea este fantastică din toate punctele de vedere, grozavă cu copiii, doarme înăuntru, răsfățată până la moarte… În urmă cu aproximativ șase luni, sora mea m-a sunat în lacrimi, ea tocmai luase un bull terrier englez de șase luni, la fel ca al nostru, dar nu a funcționat, deoarece Lexi a fost prea multă energie pentru boxerul ei de 11 ani, până la punctul în care a trebuit să-i țină separați … am spus că îi vom da o șansă, deoarece ea este, de asemenea, supusă copiilor, preocuparea noastră principală. Lexi a sosit, iar Ledge, câinele nostru, a fost un mare maestru, câteva mârâituri pentru a o face să știe cine este șeful și asta a fost tot. Sunt plimbați în fiecare seară, dacă nu chiar a doua zi… Am constatat că, pe măsură ce Lexi a îmbătrânit, a început să se ridice mai mult în picioare, încercând să se urce pe patul ledges, chiar dacă are propriile ei lucruri, cum ar fi lătratul la ledge, de asemenea. Dacă pun un castron cu apă pe jos după plimbare, Lexi lasă întotdeauna ledge să bea primul, știe cine e șeful. Am luat-o recent desexedată după primul ei ciclul…. vă rog să-mi spuneți că acest lucru o va calma orice indiciu Niciodată nu aș scăpa de Lexi ea este familia acum

bookpaw on March 24, 2018:

i love my female dogs

Susan on January 27, 2018:

Am adoptat 2 câini de salvare, mascul și femelă. Câțiva ani mai târziu, fratele meu a avut un pui de yorkie/Jack russell mixes. Am adoptat o femelă la 6 săptămâni. Câțiva ani mai târziu, avem lupte zgomotoase și vicioase care apar. Uneori nu văd niciun declanșator, iar alteori, yorkie-ul ia o jucărie de la cealaltă femelă a mea (care este un amestec de teckel). De asemenea, Yorkie îi dă ordine masculului meu. Yorkie îi dă mereu la o parte pe ceilalți doi, ca să poată ieși ea prima afară. Se împinge în jurul mâncării. Nu sunt sigur dacă își pune mirosul acolo. Este foarte nervoasă în preajma câinilor necunoscuți și se agită prea tare când aud zgomote puternice sau când alți câini latră afară și își îndreaptă această energie negativă către ceilalți doi, ciupindu-i (nu mușcându-i de fapt) și lătrându-le în față. Am încercat să întrerup o ceartă și m-am ales cu o bucată din braț. Yorkie a părut să arate remușcări și a fost supus pentru o zi sau două după aceea. Este ciudată în privința mâncării și nu mănâncă atunci când ceilalți doi mănâncă. De asemenea, nu vine când îi dau dulciuri. De fapt, aleargă spre patul ei și vrea să i le aduc. Chiar nu vreau să o dau deoparte, dar sunt îngrijorată de „certurile”. După incidentul în care am fost mușcată încercând să intervin, nu au mai avut probleme timp de câteva luni. Caut sugestii despre cum să lucrez cu Yorkie și să o calmez.

Adrienne Farricelli (autor) la 25 ianuarie 2018:

Jo, există întotdeauna excepții, acest lucru a fost subliniat la rubrica „Nu toți câinii de sex feminin au tendința de a avea astfel de certuri. Există cazuri în care proprietarii sunt capabili să le permită să coabiteze pașnic fără probleme.”

Jo on January 25, 2018:

Avem o femelă heeler mix de 3 ani și o femelă border collie mix de 4 ani. S-au împrietenit imediat și sunt inseparabile. O prietenă își aduce femela Chihuahua mix și alteori fiul nostru își aduce femela mut. Toate au aproximativ aceeași vârstă. Cu toții se joacă atât de bine împreună. Nu mârâie și nu mușcă. Am auzit de mulți ani că femelele nu se înțeleg foarte bine între ele, dar asta nu a fost experiența noastră.

Rigby on July 22, 2017:

Am o întrebare. Tocmai am aflat că câinii părinților mei au avut un incediu rău. O cățea a născut pui și cealaltă cățea i-a mâncat. Sunt încă șocată. Care este explicația pentru acest lucru?

Carib gyal on July 21, 2017:

Nu este adevărat. Avem 2 rottweileri surori de casă. Sunt de nedespărțit!

Casey McDoogins on July 03, 2017:

Avem o femelă labrador/pit bull și o femelă labrador/weim. La început, am crezut că va trebui să o eutanasiem de fapt pe lab/pit pentru că a mușcat totul și pe toată lumea atât de tare (sânge peste tot). A fost deosebit de dură cu celălalt câine mai în vârstă al nostru. A fost nevoie de câteva luni pentru ca gâtul ei să nu mai semene cu o chiflă de carne. După luni de zile în care am antrenat-o în privința inhibării mușcăturii (acum are în jur de 9 luni), încă mai este uneori guralivă, dar este noapte și zi. Ne punem la punct răspunsurile noastre pentru a o modela în continuare într-un câine mai relaxat, dar mă bucur foarte mult că am reușit să o păstrăm.

Pia pe 22 mai 2017:

Am un GSD de 5 ani, un Belgian Malinois de 2 ani și un Carolina Dog de 4 ani, toate femele și două sunt salvări. Se înțeleg bine, dar i-am împerecheat cu grijă. GSD-ul a fost primul și ea este alfa, Malinois-ul a venit al doilea și a fost fericită să îi permită GSD-ului să fie alfa, câinele Carolina Dog a venit al treilea, a încercat să își împingă greutatea în jurul ei (toate cele 35 de kilograme) și a fost rapid pusă la locul ei de GSD și nu am mai avut niciodată o problemă.

Adrienne Farricelli (autor) pe 07 mai 2017:

Ang Ela, ei bine, așa cum subliniază articolul ” Nu toți câinii de sex feminin au tendința de a avea astfel de lupte. Există cazuri în care proprietarii reușesc să le permită să coabiteze pașnic fără probleme.” Și acest lucru este adevărat, după cum puteți atesta. Am văzut cazuri minunate, dar și cazuri îngrozitoare. De multe ori poate fi vorba de un management deficitar și îmi vin în minte și alți câțiva factori. Am văzut multe cazuri în care proprietarii de câini presupun că aceștia ar trebui să rezolve singuri problemele, dar acest lucru nu a făcut decât să provoace o escaladare a problemei și o repetare a comportamentului. Sunt de acord cu dvs. că de multe ori poate fi vorba de o problemă de lipsă de dresaj și de oferirea unei îndrumări deficitare. Mulțumesc pentru comentariu.

Ang Ela on May 05, 2017:

Hmmmm, eu prefer câinii de sex feminin și, ca atare, am avut întotdeauna, fie perechi, fie haite mai mari de câini de sex feminin în viața mea și nu mă identific deloc cu problema ridicată în acest articol. Am auzit oameni care au susținut acest punct de vedere de-a lungul anilor și întotdeauna mi s-a părut iritant.

Fetele mele actuale, sunt un mare danez pe care l-am crescut de la un cățeluș și un ciobănesc german pe care l-am cumpărat de la padoc când avea cinci ani. Părerea mea, bazată pe mulți ani de experiență personală, coroborată cu experiența mea ca dresor de câini, este că oamenii pur și simplu nu știu și nu vor să dețină controlul asupra animalelor lor, sunt aproape complet lipsiți de capacitatea instinctivă de a-și controla animalele și pot fi instruiți cu privire la tehnicile de dresaj din nou și din nou și din nou și din nou, și totuși nu reușesc să pună în practică tehnicile de bază. Cealaltă problemă pe care o văd este faptul că animalele sunt lăsate acasă toată ziua și lăsate să se conducă singure, este un dezastru, trebuie să fim însoțitori și conducători constanți ai animalelor noastre. Am privilegiul de a avea o afacere la domiciliu și astfel câinii mei sunt în mod constant cu mine, ceea ce contribuie enorm la armonia haitei.

Stolly la 26 martie 2017:

Silly este un câine grozav și perfect

Bet la 17 februarie 2017:

Am avut o femelă Border Collie de 5 ani (sterilizată) și am adus un pui de Doberman femelă și nu l-am sterilizat. Totul a fost bine timp de aproximativ 4 ani și Dobermanul a decis că ea ar trebui să fie alfa…a fost un război sângeros chiar și după ce am sterilizat Dobermanul. Nu a fost niciodată foarte clar cine era provocator și niciodată nu a fost vorba de mâncare. A trebuit să aplic cu fermitate legea „fără agresivitate”… indiferent de cine făcea, ambii câini erau mustrați și trimiși în cușcă sau în țarc. După aproximativ un an, totul a fost sub control și s-a ajuns la un armistițiu, dar nu am slăbit niciodată garda. Iubesc ambele rase, dar nu voi mai avea niciodată două femele.

Emily Martinez on January 27, 2017:

Am un pudel standard de 11 luni și un ciobănesc englez de 9 luni..ambele femele nealterate. Sunt atât de apropiate încât se joacă doar să se bată cu jucării … niciodată agresive. Sunt câini de interior și sunt o mamă care lucrează de acasă. Am avut o experiență foarte binecuvântată.

Adrienne Farricelli (autor) la 26 ianuarie 2017:

Sal, sunt câini sterilizați sau intacți? Sunt supărată să o aud pe doamna de la salvare sugerând cățelul tău ar trebui să fie distrus! Doar pentru că un câine nu se înțelege cu un alt câine nu trebuie să însemne eutanasiere, mulți câini ca ea se descurcă de minune într-o casă cu un singur câine sau poate cu un câine mascul. Nu v-ați dezamăgit câinii, acest lucru se întâmplă și sunt nenumărați oameni care trec prin asta.

Sal on December 20, 2016:

Da… Mi-aș fi dorit cu adevărat să fi știut acest lucru acum un an … Am două femele boxer & în ultimele trei săptămâni a fost un iad!!! Băiatul meu de 3 ani a devenit brusc agresiv față de cel de 1 an, am luat legătura cu un specialist în comportament & sfatul ei a fost să verific dacă are probleme cu tiroida .. la ambii câini & rezultatele au ieșit normale! Știu că după doar două certuri foarte agresive nu pot lăsa nici unul dintre câini să se apropie unul de celălalt are câinele meu mai mare este ranchiunos după aceste certuri urâte!!! Am epuizat toate opțiunile, nu aș recomanda niciodată și niciodată nimănui să aibă două femele boxeri. Acest lucru este ceva ce nici un iubitor de animale de companie nu ar trebui să facă, dar pentru siguranța ambilor, unul trebuie să fie luat din casă pentru a fi rehomed .. agatha este 3 o doamnă frumoasă & Bailey este 14 luni Boxer alb cu un mic rebel în sufletul ei. Le iubesc mult pe amândouă, dar datorită unei calități a vieții, este în interesul ambelor cățele. Bailey pur și simplu nu poate apăra un câine alfa atât de agresiv … agatha nu are un. Mark pe ea, dar Bailey este pe antibiotice din cauza rănilor de pumn la picioare .. au avut doar două lupte în ultimul an & care a fost suficient pentru mine pentru a fi martor … Nu aș vrea să văd pe nimeni să treacă prin acest tip de comportament & Nu am văzut niciodată în viața mea un astfel de comportament doar din cauza unei probleme de alfa dominant. Tocmai am primit rezultatele după 4 ore de la veterinarul nostru care i-a evaluat pe amândoi & un panou de analize de sânge făcut pe amândoi .. nu există probleme de sănătate la niciunul dintre câini & a confirmat că agatha nu trebuie să fie Distrusă așa cum a recomandat doamna de la salvarea boxerilor. Medicul veterinar a spus că nu am câini agresivi! Dar ar pune-o pe Agatha pe Prozac, dar nu crede că va rezolva această problemă, deoarece pur și simplu nu se plac unul pe celălalt. acest lucru este șocant pentru mine & mi-a frânt inima!!! Mi-am dezamăgit frumoșii mei câini boxeri!!!

Adrienne Farricelli (autor) on May 23, 2016:

Mă întreb dacă nu cumva un câine l-a călcat sau l-a rănit accidental pe celălalt în timpul jocului sau dacă un câine a jucat dur sau a fost în mod activ gardianul de resurse al mingii. .Va trebui să aveți un dresor care să evalueze la prima persoană, dar în general, odată ce izbucnește o bătaie, există șanse să mai apară și altele, așa că cel mai bine este să fiți în siguranță decât să vă pară rău și să îi țineți separați atunci când nu supravegheați activ.

Gemma on May 14, 2016:

Ce a inițiat bătaia a fost joaca cu mingea cu Shepardul de 4 ani. Cea de 3 ani s-a dus după ea și când cea de 4 ani a răbufnit la ea a izbucnit o bătaie. Când sunt împreună afară (eu îi supraveghez din interior) sunt bine. Ceea ce am observat acum este că Shepardul de 3 ani se apropie de Shepardul de 4 ani și o adulmecă peste tot, iar dacă este întinsă, o adulmecă. Iar Shepardul de 4 ani se va încorda puțin și o va lăsa să o adulmece. Acest lucru nu s-a mai întâmplat înainte. Dacă mergem undeva mi-e teamă să le las singure împreună. Voi putea vreodată să le las singure împreună? Sau va trebui să le las mereu separate? Urăsc să le țin separate pentru că și ele urăsc asta! Mulțumesc pentru răspuns!!!!

Adrienne Farricelli (autor) on May 13, 2016:

Este greu de spus, trebuie să evaluezi ce a declanșat-o în primul rând. Existau resurse pe care unul le apăra de la celălalt? Au fost stârniți de ceva și redirecționați unul asupra celuilalt? Din păcate, odată ce au început să se lupte, șansele pentru o a doua luptă sunt destul de mari dacă se prezintă aceleași circumstanțe.

Gemma on May 12, 2016:

Am două femele de ciobănesc german, una are 4 ani și cealaltă 3 ani. S-au luat la bătaie și a trebuit să o ducem pe una dintre ele la veterinar. De atunci le ținem separate. Dar când sunt împreună se înțeleg foarte bine ( nu le supraveghem afară, le supraveghem din interiorul casei). Este acest comportament temporar? Se vor lupta din nou?

Adrienne Farricelli (autor) la 03 august 2014:

Câinii dvs. riscă să se rănească grav. Aș gestiona mediul cât mai bine posibil și aș căuta ajutorul unui profesionist în comportamentul câinilor care folosește metode fără forță și care vă poate ajuta. Riscurile în joc sunt prea mari. Iată câteva lecturi utile: https://discover.hubpages.com/animals/Dog-Behavior… și https://pethelpful.com/dogs/-Why-are-My-Dogs-Sudde…

Jackie on August 02, 2014:

Fiica mea și ginerele meu au 2 femele, ambele sunt parțial Black Labs care au 1 an diferență! Dar recent au făcut o mutare de la un apartament la o rulotă și în mai puțin de 3wks cele 2 au intrat în 2 bătăi TERIBILE de când locuiesc la rulotă!!! A fost atât de rău încât s-a tras SÂNGE pe AMBII câinii și prima dată a trebuit să-i despart, iar a doua oară fiica mea a spus că a încercat să stropească cu apă pentru a-i despărți, DAR nu i-a afectat!!! Oricum întrebarea mea pentru voi este ce facem sau ce ar trebui să facem? Ei sunt, de obicei, câinii sunt bine comportate și sunt instruiți în cușcă în cazul în care, dacă NOBODYS la domiciliu, acestea sunt închise în cuști separate acolo până când cineva ajunge acasă! Vă rog AJUTAȚI copiii mei au nevoie disperată de sfaturi!!!

k9education on February 10, 2014:

Contează-mă ca un alt individ (și dresor) care a învățat această lecție pe calea cea mai grea. Când prima mea femelă avea aproximativ 1,5 ani, am adoptat o altă femelă și un mascul. La început, toți s-au înțeles foarte bine. I-am dus peste tot împreună, inclusiv într-o excursie cu rucsacul în spate în care toți au dormit împreună liniștiți în cortul nostru. După câteva luni, au început să aibă mici certuri. Certurile au escaladat rapid în frecvență și intensitate până când nu au mai putut fi clasificate ca fiind certuri. Într-o zi, în timp ce eram singur cu cele două fete, prima mea femelă a găsit o carcasă de iepure în curte. Cealaltă femelă a luat-o la fugă prin curte – la o distanță de peste un hectar – și s-a dus direct la gâtul ei. Nu există nicio îndoială că ar fi ucis-o dacă nu interveneam. Cele 2 fete au trăit separat în interiorul casei noastre de atunci, separate de o poartă în permanență.

De atunci am mai luat încă 2 masculi și femela mea mai mare nu are nicio problemă cu niciunul dintre ei și nu a avut niciodată. Deși nu i-am lăsa pe masculi singuri împreună în timp ce suntem plecați – deoarece micile nemulțumiri s-ar putea transforma în mai multe fără supraveghere – nu avem nicio îngrijorare cu privire la faptul că ar putea trăi împreună în liniște în timp ce noi suntem acolo. Dacă ar fi să ne luăm un alt câine, în ciuda faptului că avem deja 3 masculi, aproape sigur ne vom lua un alt mascul. Deși unii au avut experiențe opuse, experiența noastră este că 2 sau mai mulți masculi se înțeleg în general mai bine decât 2 sau mai multe femele.

În cele din urmă, ca răspuns la domnul care a spus că sterilizarea nu va reduce agresivitatea, sunteți fără echivoc incorect. Sterilizarea absolut VA reduce agresivitatea; cercetările științifice au dovedit acest lucru de nenumărate ori. Cu toate acestea, nu va elimina agresivitatea și, prin urmare, nu este un panaceu pentru toate problemele multi-câinilor.

Adrienne Farricelli (autor) on June 02, 2013:

Din moment ce mâncai pizza, ar putea fi, de asemenea, boxerul păzea mâncarea pe care o aveai și nu voia ca celălalt câine să o aibă și să se apropie de tine. Totuși, ia în considerare și faptul că atunci când salvezi un câine, acesta se atașează de tine, mai ales dacă l-ai dresat și i-ai oferit încredere, și poate ajunge să fie lipicios și uneori chiar protector dacă devii o resursă demnă de păzit față de un alt câine. Este nevoie de timp pentru ca noii câini să învețe regulile casei. Dacă acest lucru se întâmplă, cel mai bine ar fi să țineți câinii separați pentru siguranță. Apoi, antrenați-l pe boxer la comanda „off”. Cu alte cuvinte, atunci când se apropie de tine, ridică-te și spune „off”, iar când se dă înapoi, dă-i o recompensă. Antrenați-l la fel și pe anatolianul dumneavoastră. Alternativ, antrenați o comandă „du-te la locul tău” pe care ar trebui să o exersați singuri și apoi, după ce este bine probată, o puteți antrena cu celălalt câine prin preajmă. Atunci când aveți o gospodărie cu mai mulți câini, este important să vă asigurați că aceștia sunt bine controlați vocal. Acest lucru poate ajuta la prevenirea luptelor dacă sunt prinse înainte de apariția primelor semne de probleme. Cu toate acestea, uneori, nici un nivel de ascultare nu poate funcționa pentru a preveni luptele și alegerea rămasă este atunci să îi ținem separați pentru siguranță.

beth on June 02, 2013:

Așa că am avut o femelă Anatoliană de la vârsta de 5 ani, ea are acum 7 ani și are un picior rău. De curând am adoptat o femelă boxer de 5 ani care nu a fost sterilizată încă. De când am adoptat-o am lucrat foarte mult cu ea la faptul că este agresivă și că se năpustește asupra oamenilor atunci când este afară ceea ce se descurca foarte bine. Acum am petrecut destul de mult timp cu ea pentru că se pare că prea avea nevoie să învețe cum să se ușureze afară și nu înăuntru așa că mă joc cu ea afară și o las să alerge în timp ce se oprește și se ușurează de multe ori. După ce se descurcă bine o aduc înăuntru și o hrănesc și îi dau dragoste și îi spun cât de mândru sunt. Azi stăteam în fotoliu și mâncam pizza și amândoi câinii erau aproape de mine câinele mai mare s-a dus să se apropie de mine, dar boxerul s-a dus și a sărit peste picioarele mele, punându-mi ghearele în picior, așa că am țipat, ceea ce a speriat câinele meu mare și a făcut un pas înapoi, iar boxerul a mârâit, dar apoi a fugit să se ascundă. Soțul a venit și a luat-o și a pus-o în cușcă. Nu știu cum pot să o las să știe că trebuie să mă împartă dacă am nevoie să petrec atât de mult timp cu ea? Ajutor

Adrienne Farricelli (autor) on May 22, 2013:

Bună ziuaFlowerpower09, boxerii sunt o rasă care poate fi predispusă la agresivitate față de același sex. Mă bucur să aud că lucrurile merg bine acum. Din experiența mea, lucrurile tind să devină un pic critice în general între 12 și 36 de luni. S-ar putea ca această lectură să vă fie utilă pentru referințe viitoare, dar sper că nu veți avea niciodată nevoie de aceste informații. Unii proprietari nu au niciodată probleme, alții da. Ca în aproape orice câine, depinde de mai mulți factori.

https://pethelpful.com/dogs/-Why-are-My-Dogs-Sudde…

FlowerPower09 on May 22, 2013:

Am 2 femele boxer, una are cam 2 sau 3 ani ( o cheamă Coco ) și cealaltă are 5 luni ( o cheamă Chata ). Coco este sterilizată iar chata nu este încă. Până acum nu am avut nicio problemă cu ambele femele. Când chata avea aproximativ 2 luni, Coco i-a arătat că este alfa, de asemenea, a ajutat-o pe chata cu antrenamentul la oliță, bătând la câine și cu comenzi simple. Ori de câte ori coco doarme, chata o urmează, Chats a învățat multe de la coco. Știe, de asemenea, că atunci când Coco mănâncă, ea poate fi prin preajmă, dar nu mănâncă deloc până nu termină Coco. Sper să rămână așa.

Adrienne Farricelli (autor) la 14 aprilie 2013:

Este foarte greu de spus fără a vedea comportamentele, așa că fac doar presupuneri… Sună ca un caz de agresivitate redirecționată, care ar putea să nu aibă nimic de-a face cu hormonii, deoarece poate fi un comportament învățat. Oaspeții sunt un declanșator comun din cauza unei stări ridicate de excitare. În acest caz, un consultant comportamental poate fi o alegere mai bună decât un dresor de câini. Căutați un CAAB sau un behaviorist veterinar certificat de consiliu pentru a vă ajuta. Nu vă simțiți jenat, aceasta este o problemă comună și nu este vina dumneavoastră.

katie on April 14, 2013:

ajutor…am făcut o greșeală. Avem un bull englez boxer mix de 10 ani, Gracie. Este o fată melodioasă care în esență vrea să se ghemuiască într-o pătură. Ea nu a fost niciodată pasionată de câini. Acum câțiva ani m-am mutat cu logodnicul meu. El avea un rot de 12 ani. Au reușit să conviețuiască, pentru că putregaiul a acceptat că Gracie era șefa. Putregaiul a murit. am cumpărat un pui de ciobănesc german anul trecut. după ce am citit asta, mă simt jenată. Chiar am crezut că ar putea funcționa. Gracie i-a spus cățelușului să o lase în pace, mârâind, dar nu l-a mușcat niciodată. mai nou, shepardul a început să riposteze. ușa este punctul fierbinte. ciocănitul sau soneria au declanșat 4 lupte pe care a trebuit să le separăm, una dintre ele ducând la o vizită la veterinar. Am consultat numeroși dresori cu sfaturi variate. Shepardul nostru va fi sterilizat în curând. acest lucru, combinat cu mai mult dresaj, ar putea duce la ajutarea câinelui bătrân, Gracie, să rămână alfa? Ar trebui să ne gândim să plasăm shepardul în altă parte? Între timp, îi separăm atunci când pot apărea posibile vizite. Orice sugestie apreciată

Adrienne Farricelli (autor) pe 29 martie 2013:

Oooops, da, am crezut că au doar 4 săptămâni. Este foarte greu să le dai, mai ales când îți faci griji pentru casele în care vor ajunge. Sper că veți reuși să le găsiți stăpâni iubitori, cele mai bune urări!

keith3668 on March 29, 2013:

Mulțumesc Alexadry, dar cățeii mei au 4 luni, iar mama lor are 4 ani, așa că poate ai înțeles greșit și ai crezut că m-am referit la 4 săptămâni. Mulțumesc pentru comentariu. Câinii mei primesc mai multă iubire decât membrii propriei mele familii, ei sunt viața mea, de aceea gândul de a-i vinde mă omoară.

Adrienne Farricelli (autor) la 29 martie 2013:

Păstrați-i în casă cu voi cel puțin până când au 8 ani și sunt gata să meargă la case noi. Trebuie să fie în interiorul casei și să facă parte din familie dacă doriți ca ei să meargă la case și să fie obișnuiți să trăiască într-un mediu familial. Asigură-te că îi socializezi atunci când sunt în grija ta cu copii, cu alte animale de companie, cu tot felul de oameni. Răspândiți vocea despre căței și depistați persoanele interesate de ei. Spuneți-le că puii dvs. au fost crescuți pentru a face parte din familie. Cinci câini de sex feminin se pot dovedi a fi o problemă mai ales într-o rasă cunoscută pentru a fi agresivă față de același sex.

keith3668 on March 28, 2013:

Am un mascul și o femelă Cane Corso. Masculul meu are 6 ani și femela mea are 4. Am avut căței din greșeală acum 4 luni. Am avut 6 căței din care 2 au murit și asta mi-a frânt literalmente inima. Din cei 4 pui, toți erau femele. Plănuiam să le duc la reparat și pe ele, precum și pe mama Cane Corso. Bineînțeles că sunt adorabile și se înțeleg de minune. Nu am văzut niciun semn de dominantă la niciunul dintre ei. Mama încă îi curăță, se joacă cu ei, se simt foarte bine împreună. Plănuiam să construiesc o cușcă de oțel cu gard puternic pentru a-i ține separați, odată ce vor crește și voi începe să observ orice fel de agresivitate. În prezent locuiesc în Costa Rica, iar oamenii nu au grijă de câinii lor ca în SUA și Europa. Ei vor să cumpere un câine mare, doar pentru a-l ține afară ca un câine de pază și nu ca parte a familiei. Vreau să păstrez unul sau doi pui de femelă, iar pe ceilalți doi să-i vând, dar nu aș putea să-mi imaginez pe care dintre ei să-l vând. Simt că aș face rău puilor dacă i-aș vinde, știind că nu vor avea parte de îngrijirea și dragostea pe care le-aș oferi eu. Lucrez de acasă și amândoi câinii mei adulți au fost în preajma mea literalmente aproximativ 95% din viața lor. Nu știu ce să fac, vreau să îi păstrez pe toți, dar se pare că aș avea cu adevărat o problemă cu 5 câini femele fixate. Vreo idee.

Adrienne Farricelli (autor) la 10 martie 2013:

Bună idee să cereți părerea unui dresor. Sper ca lucrurile să se rezolve, dar uneori, din păcate, riscurile în joc sunt prea mari pentru a risca.

RL on March 10, 2013:

Sunt atât de tristă citind acest articol! În prezent am o corcitură salvată în vârstă de 3 ani și mai este o corcitură de 1 an care este a vecinei mele dar nu o mai vrea. În ultima lună am plimbat-o și am hrănit-o (deoarece stăpâna ei nu vrea să o facă) și m-am îndrăgostit de ea. Mi-ar plăcea foarte mult să o am, dar când am încercat să le plimb pe cele 2 împreună, câinele meu bătrân mârâie și pocnește și îi țintește gâtul, e foarte înfricoșător. Încerc să fac rost de un dresor care să ne ajute, dar acum nu știu dacă va funcționa vreodată. 🙁

Adrienne Farricelli (autor) on November 30, 2012:

Marc, în interior sunt mai multe resurse în joc. În primul rând, în interior este locul în care sunt mai predispuși să concureze pentru atenție. Dacă stai jos, s-ar putea ca pitbull-ului tău să nu-i placă dacă beagle-ul tău face vreo mișcare sau se uită la tine, pentru că poate crede că are dreptul să primească cea mai mare parte din atenția ta. Dacă veniți acasă, s-ar putea să aibă chef să vă salute primul. Există, de asemenea, cel mai probabil, paturi, locuri preferate de dormit, boluri de mâncare, jucării și, mai presus de toate, tu. Nu uitați că este puțin probabil ca pitbull-urile să se înțeleagă cu câinii, mai ales cu cei de același sex, acest lucru este menționat chiar în standard. La 8-9 luni se apropie de maturitatea socială și atunci ies la iveală aceste trăsături. S-ar putea să vi se pară interesant acest articol, vă rugăm să manifestați prudență, lucrurile pot deveni urâte: https://pethelpful.com/dogs/Dog-behavior-Why-are-M…

marc on November 29, 2012:

Am doi câini femele. Una are aproximativ 1 an și jumătate și este un amestec beagle/pherd (40 de kilograme). A fost adoptată de la padoc la aproximativ 2 luni. Cealaltă este o femelă pitbull mix de 8-9 luni. A fost abandonată la locul meu de muncă așa că am luat-o acasă . Cei doi câini își petrec ziua într-o curte mare împrejmuită în timp ce eu sunt la serviciu. Se pare că se înțeleg bine, chiar i-am prins dormind unul pe celălalt într-o zi. Când intră în casă, însă, se dezlănțuie iadul. Se varsă sânge. Prin urmare, îi țin separați și încerc să echilibrez timpul pe care îl petrec cu fiecare dintre ei. Cățelușul pitbull este întotdeauna agresorul. Am observat că deseori face pipi pe podea ca și cum ar marca-o, deși este antrenată să iasă afară. Bătăile o stresează foarte tare pe beagle mix, tremură și este foarte retrasă după o ceartă. Ea este un câine super prietenos și moale și puțin încăpățânat (trăsături tipice de beagle). Mixul pittbull este un câine foarte foarte loial. mă urmează peste tot, încearcă mereu să mă mulțumească stând, dând din mână și lingându-mă și este protectoare cu mine, dar prietenoasă cu oamenii. de asemenea, doarme cu mine în pat. beagle-ul doarme pe canapea (așa cum preferă ea). de ce se înțeleg câinii în curte, dar se ceartă atât de mult în casă? Beagle-ul este fixat pitbull-ul nu este (din câte știu eu). Cum îi pot face să nu se mai bată în casă?

nicole-terese on November 23, 2012:

Am avut 2 femele bull arab până acum 2 săptămâni, au fost la un an distanță cele mai bune prietene timp de un an, apoi dintr-o dată s-au urât una pe alta și s-au bătut până la moarte, mi-am pierdut fetița!

emily on June 12, 2012:

Am 2 femele ciobănesc german și 1 mascul ciobănesc germsn

Adrienne Farricelli (autor) on May 18, 2012:

Ceea ce vedeți nu este atât de neobișnuit. Mulți care se află în aceeași situație ca și dvs. păstrează ambii câini, dar acest lucru se traduce adesea prin multă gestionare (adică rotirea câinilor, păstrarea lor separată) Dacă îl relocați pe unul dintre ei, s-ar putea ca la început să le fie dor unul de celălalt, dar atunci când câinii se ceartă există adesea mult stres și s-ar putea să nu trăiască la potențialul lor maxim. Dacă trebuie să relocați, căutați o organizație de salvare care pune mult accent pe plasarea câinilor în case iubitoare. Cele mai bune urări!

luvmypits2 on May 17, 2012:

Bună ziua:

Îi rog pe toți cei care pot, vă rog să mă ajute!!!

În copilărie nu mi s-a permis niciodată să am „animale de companie”, mai ales câini! În urmă cu 4 ani, soțul meu mi-a făcut cel mai frumos cadou, un cățeluș! Este un pitbull. Am avut-o în tot acest timp, iar anul trecut mi-am luat un cățeluș de pitbull cu nas albastru. Tot o femelă. Amândouă au fost cipate, sterilizate, asigurate pe viață, etc…

Problema: am observat că în ultima lună sau cam așa ceva au devenit mai agresive una cu cealaltă. Cel mai mare are 4 ani, iar cel mai mic are 10 luni. Mi s-a spus că poate ar trebui să îl relocalizez pe cel mai mic. Îi iubesc pe amândoi, sunt ca și copiii mei! Întrebarea mea: există o modalitate de a-i păstra pe amândoi? Dacă nu, cât de bine se adaptează pits la „re-homing”. Nu le va fi dor unul de celălalt? Cum se va adapta cel mare la faptul că nu o va mai avea în preajmă după ce a avut-o x 10 luni?

Mulți dintre voi cred că mă credeți nebună, și s-ar putea să fiu… sunt foarte supărată din cauza asta. Nu vreau să o dau cuiva care să se bată cu ea, sau chiar să o pună afară. Ea este obișnuită cu multă atenție, cu dormitul la picioarele patului meu, etc…Nu aș putea dormi știind că este undeva afară fără să știu dacă îi este foame, frig, singură, etc…Vă rog să mă ajute cineva! Ei sunt mai mult decât „doar niște câini”, oricum sunt pentru mine.

Adrienne Farricelli (autor) on May 12, 2012:

Nu e vina ta, nu te învinovăți! Din nefericire, nu există prea multă literatură despre acest lucru și mulți proprietari află exact cum ai aflat și tu. Sunt nenumărați proprietari în aceeași situație ca și tine și faptul că dresorii de câini și proprietarii care dețin câini de zeci de ani încă se mai lovesc de această problemă, este o dovadă că de multe ori acest lucru are puțin de-a face cu modul în care proprietarul i-a crescut. Din moment ce ați menționat că nu sunt sterilizați, iată un hub interesant: https://pethelpful.com/dogs/Dog-behavior-Why-are-M…

Jessica on May 11, 2012:

omg nu știam asta am un ridgeback/curr pe nume Karmași un pit/jackrussle terrier pe nume Felony…au o diferență de 4 luni între ei…și întotdeauna am menținut o gospodărie calmă și neagresivă.Întotdeauna am mângâiat-o mai întâi pe Karma, deoarece ea a fost prima și am încercat să păstrez pacea pentru a nu deveni geloasă, iar Felony, al doilea câine, mă urmărește ca întotdeauna și este atras de mine… au împlinit recent 1 an și jumătate și au încercat de două ori să se omoare unul pe celălalt… prima dată le-am dat câteva zile și un stabilizator al dispoziției și au fost bine, apoi, dintr-o dată, cel mai în vârstă s-a supărat pe cel mai tânăr și boom, au făcut-o din nou și aproape că au sfâșiat brațul soțului meu când i-a despărțit… am inima atât de frântă și sunt separați acum, dar este aproape de punctul de a da unul dintre ei departe….nu sunt de acord că este vina oamenilor pentru că am făcut totul la literă pentru a le crește bine și calm…dacă cineva crede acest lucru, ei OBLIGATORIU nu au avut problema pe care o avem noi….dar acest lucru mă face să mă simt mai bine că am făcut pași și nu este doar fetele noastre, este un lucru real comun…aș fi vrut să fi știut pentru că mă simt prost că le supun la asta…este nasol să le vezi în durere după o luptă…. Sunt o asistentă medicală așa că am făcut pași pentru a freca și curăța rănile și a le trata, dar se pare că sterilizarea lor și poate un medicament diferit pentru starea de spirit este în lucrări și deff curți separate sau case noi… Sunt atât de trist mă simt ca o mamă oribilă pentru că nu am știut acest lucru mai devreme…îmi iubesc fetele mele ca pe o familie

Adrienne Farricelli (autor) on April 22, 2012:

De fapt, am scris un hub specific despre câinii femele intacte care nu se înțeleg cu aproximativ o lună în urmă,:

https://pethelpful.com/dogs/Dog-behavior-Why-are-M….

lisa chamberlain on April 22, 2012:

de fapt două femele de câine cu aproximativ o lună înainte de a intra în călduri vor deveni agresive cu cealaltă femelă din cauza drepturilor de reproducere. În sălbăticie femela dominantă ar obține drepturile de reproducere la fel ca în haita din gospodărie. Așa îmi pot da seama că femela mea este cu o lună înainte și să separ femelele .

Adrienne Farricelli (autor) on March 14, 2012:

Știi care câine se supără dacă celălalt câine este mângâiat primul, i se dă atenție primul? V-aș recomanda să vă consultați cu un behaviorist veterinar/un specialist certificat în comportamentul aplicat al animalelor pentru a vedea câinii și a vedea ce se poate face. Aveți vreo șansă să îi țineți separați? multe gospodării sunt obligate să facă acest lucru atunci când există agresivitate între persoane de același sex. Aici sunt este un hub util despre oprirea bătăilor:

https://pethelpful.com/dogs/How-to-Break-up-a-Dog-…

Taylor on March 13, 2012:

Am avut de-a face cu această problemă de aproximativ un an și jumătate. Am doi câini de sex feminin un jack russel terrier și un border terrier cam la fiecare 6 luni se iau la bătaie și aproape de fiecare dată au scos sânge. Certurile sunt destul de noi pentru mine și pentru familia noastră și nu s-au întâmplat niciodată când câinii erau căței. Am luat border terrierul în urmă cu 7 ani și jumătate, iar pe jack russel l-am luat un an mai târziu. De fiecare dată când apare o bătaie, în mod normal, este vorba despre ce câine primește atenție, unul mârâie, iar celălalt răspunde cu un mârâit și, înainte să ne dăm seama, apare o bătaie. Este extrem de dificil să le separăm odată ce au început. În cea mai recentă dintre ele, am aruncat găleți cu apă pe amândoi și nu au avut niciun răspuns. În această ultimă bătaie, border terrierul meu a fost imobilizat de un jack russel și, dacă nu i-am fi separat, ar fi ucis-o pe aceasta. Border terrierul meu s-a ales cu răni înțepate și zgârieturi pe corp și a trebuit să o ducem la urgențe pentru animale. Jack Russel Terrier-ul meu este foarte drăguț în preajma familiei noastre, dar nu se poartă deloc bine cu străinii sau cu persoane necunoscute. Nimeni din familia noastră nu o vrea pe Jack Russel, iar societatea de protecție a animalelor nu vrea să o ia. Știu că este o idee proastă să o duc la padoc sau ceva de genul ăsta, dar vreau doar să știu dacă ar mai fi ceva ce ar trebui să fac sau să știu înainte de a recurge la ultima mea soluție de a o eutanasia.

Adrienne Farricelli (autor) on February 07, 2012:

Depinde de tine. Unii oameni aleg să trăiască ținând câinii separați tot timpul și monitorizând cu ochi de vultur fiecare interacțiune, alții preferă mai degrabă să aibă câini care să ducă o viață normală și decid să relocheze unul.

Ginger on February 07, 2012:

În prezent mă confrunt cu această problemă. Am o femelă chihuahua în vârstă de patru ani, iar în urmă cu aproximativ o lună am decis să iau o femelă chihuahua în vârstă de 6 luni.

Acum mă simt atât de ignorantă, dar nici măcar nu mi-a trecut prin minte că câinele meu nu ar vrea să-și împartă spațiul cu un alt câine, mai ales cu o femelă! Sunt o mare iubitoare de câini și activistă și tot ce am vrut a fost să dau încă un câine fără adăpost un cămin iubitor. (Amândoi provin din adăposturi)

Dacă nu îi țin separați, câinele meu mai în vârstă o va brusca constant pe cățelușă. O urăște cu desăvârșire. Nimic agresiv major, dar cu siguranță am observat că animozitatea crește și intimidarea devine mai intensă de când cățelușul a crescut și s-a afirmat mai mult.

Cățelușul se simte acum ca acasă și jur că a început să îl provoace oarecum pe câinele meu mai în vârstă pentru dominanță. Sare pe spatele ei și a început să mârâie și să răcnească pentru a-și proteja teritoriul. Practic, refuză să se supună câinelui meu mai mare. După ce am citit mesajele de mai sus, mă tem că lucrurile nu vor face decât să se înrăutățească. Dacă deja se înrăutățește, iar cel nou este încă un cățeluș, nu pot decât să-mi imaginez cum va fi când vor fi amândoi adulți.

Mama mea s-a oferit să ia cățelul, și mă întreb dacă ar trebui să sar pe această șansă. Pe de o parte, m-am atașat foarte mult de ea, dar câinele meu mai mare mă urăște literalmente acum și mă tem de o escaladare a certurilor.

Câteva gânduri?

Tanja on February 06, 2012:

Mulțumesc foarte mult pentru răspunsurile dumneavoastră, m-ați ajutat foarte mult.

Adrienne Farricelli (autor) on February 06, 2012:

Dacă vă ascultă foarte bine și cățeii nu mai sunt speriați se pare că ați făcut multe progrese! Poți aplica să o lași practic la orice lucru de care nu vrei ca ea să se apropie. Eu folosesc leave it pentru ceva ce tocmai am scăpat pe jos, pentru veverițele de pe drum, etc. Când câinele tău se conformează la leave it, te ajută să îl recompensezi din când în când cu o recompensă. Dacă vă îngrijorează faptul că se apropie prea mult de căței și nu aveți încredere în ea, un leave it ar trebui să funcționeze dacă știe bine această comandă. Fiți foarte precaut. Cele mai bune urări.

Tanja on February 06, 2012:

Încă o dată vă mulțumesc pentru răspuns. Ei bine, fiecare câine din această gospodărie este dresat. Și da, mă ascultă foarte bine și știe deja comanda „las-o baltă”. Deci dacă se apropie de căței trebuie să îi spun lasă…

Și cățeii nu mai sunt speriați i-am observat acum și încearcă să se apropie din nou de ea dar acum sunt puțin mai atent pentru că așa cum am spus nu știu dacă îi corectează sau nu, dar vă mulțumesc din nou. M-ați ajutat foarte mult.

Adrienne Farricelli (autor) on February 05, 2012:

Am ales termenul de ”terorizare” din descrierea dvs. ”Cățeii sunt acum speriați de moarte ori de câte ori vine ea”. Asta îmi sună ca și cum i-ai teroriza, oricum,mixul tău Rottie pare să nu țină cont de comenzile tale și sare peste limite ceea ce sugerează că nu prea ai control asupra ei. Este imperativ să o înveți comanda ”off” și ”leave it” și să dobândești mult mai mult control dacă nu ai de gând să relochezi cățeii. Problema aici este că se pare că ea pare că a fost puțin dresată, iar în gospodăriile cu mai mulți câini acest lucru este imperativ. Fără control, înseamnă că trebuie separați câinii sau pot apărea probleme. Iată un hub despre comanda „lasă-l”;

https://pethelpful.com/dogs/The-Importance-of-Trai…

Iată încă unul:

https://hubpages.com/animals/Why-are-My-Dogs-Not-G…

Dacă acordați prea multă atenție acestor noi căței, mixul dvs. de rottie ar putea simți că preia controlul. Dacă trebuie să le acordați atenție, faceți-o departe de ochii ei. Puii trebuiau să se întâlnească cu câinii dvs. în teren neutru și nu atât de brusc. acest lucru creează perturbări în structura haitei. Sper că acest lucru vă ajută… este foarte greu de spus dacă ea îi corectează sau dacă se comportă agresiv…doar un expert care vine la voi acasă poate spune în cele din urmă..cele mai bune urări.

Tanja on February 05, 2012:

Mulțumesc pentru răspuns! Cred că mă voi gândi să chem un dresor de câini care să analizeze situația.

Dar cățeii au plâns puțin dar după aceea au revenit la activitățile lor normale. Iar eu nu cred că cățelușa mea îi terorizează, ea face asta doar atunci când cățeii se apropie de ea. Deci cred că asta e diferit, pentru că uneori se duce la ei și le miroase pe mugurii lor, așa că nu cred că îi terorizează. Poate aveți o altă soluție pentru mine cum să gestionez situația? Am pus niște limite, iar Rottiemix-ul meu poate sări peste ele ot altă cameră, astfel încât ea este să fie în măsură să meargă și ea o face. Deci, este într-adevăr că nu-i plac sau este ceva diferit?

Adrienne Farricelli (autor) on February 04, 2012:

Este greu de spus dacă câinele tău pur și simplu ”corectează cățeii” sau dacă este ceva mai mult în această situație, așa că ia sfatul meu cu un bob de sare. În general, veți vedea agresivitate ritualizată (mârâituri, poziții corporale și mușcături simbolice)fără nicio intenție reală de a răni puii, atunci când sunt puși la locul lor. Agresiunea reală este neobișnuită față de căței. Faptul că puii sunt terorizați de ea sugerează că ar putea fi prea mult. Când o cățelușă este corectată în mod corect, ea va părea speriată pentru câteva secunde și își va relua activitățile, a ta în schimb pare terorizată și acest lucru nu este bun pentru educația lor. Mai menționezi că a ajuns să sângereze pe deasupra, ceea ce mă convinge și mai mult că vezi ceva anormal. Doar timpul poate spune dacă este ceva ce poate fi eventual rezolvat, cred că este în interesul tău să apelezi la un dresor/specialist în comportamentul câinelui să arunce o privire pentru a evalua situația. Tot ce puteți face între timp este să vă descurcați (spuneți că folosiți o botniță), dar dacă puii sunt terorizați, eu i-aș ține într-o cameră complet separată.

De asemenea, m-aș gândi serios la relocarea puilor dacă nu sunteți dispus să țineți câinii separați pe viață; cu patru femele în gospodărie, este greu de imaginat că toți se vor înțelege. Cele mai bune urări!

Tanja on February 04, 2012:

Bună, am doi câini de sex feminin unul este un Rottweilermix (3 ani) și celălalt este un Boxermix (2 ani). Ambele nu sunt încă fixate. Dar se înțeleg foarte bine. Sunt câini foarte buni și se joacă împreună foarte bine și dorm împreună în dormitorul nostru. Dar recent am adoptat două cățelușe femele din același pui. Ele sunt cockerspanielmix. Din nefericire, Rottweilermix-ul meu de 3 ani le corectează sau le mușcă ori de câte ori se apropie de ea. Ea nu este agresivă și nu a fost niciodată, dar sunt îngrijorată. Acum ea poartă un mușchi până când îmi dau seama cum pot rezolva problema. cățeii sunt acum speriați de moarte ori de câte ori vine ea. Pentru că astăzi a început să sângereze puțin. Îi dresez și dorm în cușca lor în camere diferite. Unul doarme în camera fiului meu cel mare și celălalt doarme cu celălalt fiu al meu.în lădițele lor. Mă puteți ajuta vă rog? Chiar nu sunt sigură ce să fac. Credeam că puii sunt încă sub incidența listelor pentru căței.

Theresa on February 02, 2012:

Îmi este rușine să spun că pentru cineva care știe atât de multe despre câini, singurul lucru pe care nu l-am știut a fost ce se va întâmpla cu o haită formată numai din femele. Nu am mai avut niciodată o haită formată numai din femele, dar acum am și plătesc scump prețul. Câinii mei sunt mastifi englezi (încercați să despărțiți câini de 400 de lire sterline, era cât pe ce să sfârșesc în tracțiune). Am patru, da, patru femele. Cele două mai bătrâne au doar 6 luni între ele, iar cele două mai tinere sunt din aceeași iesle (da, știu, păcat că nu am știut la momentul respectiv) totul a fost bine până când masculul meu mastiff a murit iarna trecută și de atunci a fost un coșmar. George i-a dresat întotdeauna pe noii pui și ori de câte ori începeau să se joace dur, el venea și stătea deasupra lor și ei se opreau imediat. Aici am crezut că era doar un distrugător de distracție, nu știam că îi împiedica să se omoare între ei. Putem să stăm luni întregi fără incidente, dar când se întâmplă sunt mortale. Din fericire, ne facem singuri cusăturile și înțepăturile, așa că nu avem facturi costisitoare la veterinar, dar este doar o chestiune de timp, deoarece cel mai mare refuză să cedeze. Am ajuns în punctul în care acum o pun la coada pachetului. Ea este hrănită ultima, lăsată să iasă ultima, mângâiată ultima. Nu am avut niciodată o problemă legată de mâncare (sunt hrăniți cu hrană crudă și sunt hrăniți unul lângă altul), nu am avut niciodată o ceartă pentru o jucărie. Când a început prima bătaie a fost pentru cine a ajuns primul la fiul meu, așa că certurile sunt cu siguranță pentru poziția alfa. Văd că a început deja la cei doi mai mici, așa că sunt foarte atentă să mențin ordinea ierarhică. Să sperăm că va funcționa. La ultima bătaie nu a fost nimeni acasă care să o oprească și a fost atât de violentă încât femela alfa și-a rupt un dinte în două. Cealaltă avea o gaură de 15 cm în piept și o alta în gât, așa că știi că vor să omoare. Cele două mai tinere vor avea peste 250 de kilograme fiecare, așa că ar fi bine să mă descurc. Căutăm o casă nouă pentru singura femelă, pentru că nu știu ce altceva să fac. În ceea ce privește faptul că nu sunt un alfa suficient de puternic, sunt cu siguranță suficient de puternic. Dacă sunt acolo, nu am nicio problemă să opresc o luptă (atâta timp cât sunt acolo când începe și nu se ajunge la punctul fără întoarcere) și mă ascultă fără ezitare. M-am gândit să fac rost de un bețigaș pentru vite, dar nu știu dacă asta ar înrăutăți situația. Totuși, îmi place ideea ta cu un claxon cu aer comprimat, poate voi încerca asta înainte de a-i găsi un nou cămin și să văd dacă funcționează.

Adrienne Farricelli (autor) la 18 ianuarie 2012:

Trebuie să gestionezi resursele cu aceste două gagici. Hrăniți-le în camere separate și țineți jucăriile, mâncarea, atenția și orice lucru de valoare departe de îndemâna lor. S-ar putea să trebuiască să le ții separate din motive de siguranță, deoarece câinele tău mai mare a fost deja la veterinar pentru a fi tratat. Solicitați unui veterinar să vă verifice câinele mai în vârstă, auzul, vederea, tulburările seniorilor… de multe ori, câinii mai tineri intervin atunci când simt că un câine mai în vârstă slăbește. Câinele dvs. mai tânăr foarte probabil încearcă să intervină, dar câinele mai în vârstă este reticent să se supună…acest lucru poate deveni foarte urât dacă nu îi separați, cele mai bune urări…

abby harris on January 18, 2012:

Ajutor am o femelă staffy și două femele staffy cross dogs două de 7 ani și una care are aproape doi ani. Cei doi câini mai mari se înțeleg foarte bine, Dar am probleme cu cea mai tânără și cu una dintre cele mai mari. Am avut-o pe cea mai tânără de când era cățelușă și a fost abandonată la mine de un prieten, așa că am zis că o voi lua cu mine. Când a împlinit 8 luni au început problemele, au avut câteva certuri în decurs de aproximativ 3 luni. Apoi am sterilizat-o (așa că și celelalte două sunt sterilizate), deși nu au existat lupte timp de un an, până săptămâna aceasta lucrurile au fost uneori tensionate. Cea mai mică va sta deasupra celeilalte când mănâncă și va încerca să o împingă din drum când trece pe lângă ea. Bătaia pe care au avut-o săptămâna aceasta a fost din cauza partenerului meu care a aruncat un băț după care s-au luat amândouă. În cele din urmă, câinele meu mai mare a ajuns la veterinar. Aveți vreo idee despre cum aș putea ajuta la dezamorsarea situației dintre ele, deoarece este încă destul de tensionată. Simt că tânărul câine încearcă să-l domine pe cel mai în vârstă.

Vanessa on January 15, 2012:

Mulțumesc!

Adrienne Farricelli (autor) on January 15, 2012:

Nu pot garanta că va funcționa, dar ar putea face lucrurile mai ușoare, iată un articol util, plin de sfaturi oferite de ascultătorul de câini, un dresor și expert în comportament:

http://www.doglistener.co.uk/aggression/rivalry.sh….

Vanessa on January 15, 2012:

Am două femele de 6 ani crescute împreună încă de când erau cățeluși (un bulldog american de 60 de livre/ amestec de labrador – cea dominantă și o corcitură de 40 de livre). Abia anul trecut au avut prima lor mare ceartă. Am încercat să le aducem din nou împreună, dar cea mai dominantă a refuzat să se uite măcar la cealaltă, așa că am decis să jucăm la sigur și să le ținem tot timpul separate. Nu aveam nicio idee despre ce înseamnă această agresivitate până când am citit acest articol.

Săptămâna trecută casa noastră a fost spartă, iar când am venit acasă hoții au dat drumul la câini – amândoi se simțeau perfect în aceeași cameră! Așa că am decis să mergem cu ei. Totul a revenit la normal, cu câinele mai mic fiind complet supus și apoi… o săptămână mai târziu a izbucnit o bătaie ieri la picioarele bărbatului meu. Din fericire, a reușit să o prindă imediat fără să fie vărsat sânge.

În orice caz, întrebarea mea este dacă facem un punct de vedere pentru a stabili câinele mai dominant ca fiind alfa, mângâind-o prima, hrănind-o prima, etc. putem încerca să îi facem să coabiteze împreună așa cum erau? Nu știam de chestia asta cu ordinea haitei, așa că pot spune că uneori mi-a părut rău pentru câinele mai supus și am încercat să îi acord mai multă atenție uneori. De fiecare dată când am făcut-o am văzut clar că câinele mai mare devenea gelos sau dădea unele semne de suferință. Deci, sunt vinovată pentru asta.

Adrienne Farricelli (autor) on January 06, 2012:

Heather, nu este garantat ca problemele să se întâmple în proporție de 100%, există proprietari care au crescut câini frați de același sex fără probleme. Cu toate acestea, este important să recunoaștem șansele pentru probleme. Eu m-aș consulta cu un dresor care să îi evalueze și să te ajute să îi dresezi separat dacă ești îngrijorată. Se pot juca împreună, dar ar trebui să se limiteze la nu mai mult de 1-2 câteva sesiuni scurte pe zi. Dacă petrec prea mult timp împreună există riscul ca ei să se lege și acest lucru să creeze probleme. Cu toate acestea, pe măsură ce cresc, este posibil să nu se mai înțeleagă și uneori pot apărea lupte. Consultați-vă cu dresorul dumneavoastră, el/ea poate vedea cum se comportă unul în preajma celuilalt și vă poate fi de ajutor în luarea unei decizii în cunoștință de cauză. Este greu însă să prezici viitorul și să poți spune dacă se vor înțelege pe măsură ce cresc sau nu, așa că este mai mult o presupunere, cele mai bune urări!

heather on January 06, 2012:

Am nevoie de un sfat. Soțul meu a adus acasă săptămâna aceasta 2 pui de labrador de sex feminin. A vrut ca ei să crească împreună cu cei 4 copii ai noștri. Sunt foarte îngrijorată acum. O văd deja pe cea dominantă, care se descurcă bine cu educația la oliță. Cealaltă este foarte liniștită & stand off-ish. Îi ducem la dresaj (el îl duce pe 1 & eu îl duc pe celălalt), & plănuim să îi separăm în lăzi. Trebuie să scap de unul acum înainte de a ne mai atașa? Am citit că ar trebui să fie complet separați timp de cel puțin 1 an, dar acest lucru îi învinge scopul. Locuim la țară, așa că au spațiu deschis pentru a alerga, dar cum să nu-i las să se joace împreună? Amândoi vor fi sterilizați, de asemenea. Este ceva ce pot face pentru a preveni lupta? Am avut mai mult de 1 câine toată viața noastră fără probleme, dar nu am avut niciodată 2 pui deodată. Sunt îngrijorată că s-ar putea întâmpla ceva și cu copiii. Acest lucru nu a fost niciodată un gând, până când am căutat pe Google cum să dresez 2 căței deodată! Acum sunt stresată! Poate cineva să-mi dea un sfat, vă rog?

A.J. on December 30, 2011:

Îmi place. Acest lucru este atât de util cu câinele meu gravidă este minunat, dar ugh unele peole acolo am un chihuahua și ea devine doar în lupte pentru mâncare cu celălalt chihuahua meu și unde vrea ea. Dormi dar ea vrea doar să fie un rang mai mare și este în călduri. În prima zi. Ea a fost în călduri, a fost prima zi în care a început lupta ea întotdeauna mârâie la celălalt boxer și chihuahua al meu când îi dau un os prea . Mulțumesc.

John on December 27, 2011:

Buna treaba! Cred că sunteți cu toții niște stăpâni minunați!

Adrienne Farricelli (autor) la 22 decembrie 2011:

Jen, ca proprietar de Rottweileri, îți înțeleg preocuparea de a arăta cât de prietenoși și iubitori de animale de companie sunt pitties, dar acest lucru nu are nimic de-a face cu modul în care se comportă cu oamenii. Pitts sunt minunați în preajma oamenilor. Dacă citești standardul de rasă UKC pitbull, acesta afirmă clar ”Deoarece majoritatea APBT-urilor prezintă un anumit nivel de agresivitate canină și din cauza fizicului său puternic, APBT-ul necesită un proprietar care va socializa cu atenție și va antrena câinele la ascultare”

Acum, socializarea și dresajul pot funcționa oarecum într-o anumită măsură, însă multe femele pur și simplu nu se descurcă bine împreună, mai ales atunci când sunt apropiate ca vârstă. Dresajul în acest moment, ar ajuta doar prin faptul că, eventual, ar face câinii să fie receptivi la tine pentru a preveni luptele, dar acest lucru se întâmplă fiind în MOD ALERTĂ 24 de ore din 24, 7 zile din 7, nefiind niciodată capabili să se relaxeze. Faceți ceea ce trebuie și este minunat că familia dvs. este dispusă să ia unul dintre câinii dvs. Chiar nu văd cum timpul petrecut separat ar putea ajuta la rezolvarea problemei. Cele mai bune urări și sărbători fericite.

jen on December 21, 2011:

și noi am fost întotdeauna oameni care au avut nevoie să le arătăm oamenilor cât de iubitori și prietenoși erau pitties-urile noastre im total distrus de acest lucru

jen on December 21, 2011:

am două femele pitbulls sterilizate am luat una, apoi pe a doua 9 luni mai târziu au amândouă vârsta de 4 ani nu au fost niciodată agresive una față de cealaltă până acum 2 sau 3 luni și se întâmplă mai des și mai ales când prietenul meu este acasă se pare. Ei nu sunt agresivi față de oameni sau față de alți câini, doar unul față de celălalt. cel mai mic este atât de calm și așa un șuncă, dar ea pare a fi cea mai agresivă în această situație am luat deja toate jucăriile departe nu înțeleg cum într-un minut se curăță unul pe altul și se îmbrățișează unul lângă altul, apoi 20 de minute mai târziu se dezlănțuie iadul și după ce sunt separați este ca și cum nimic nu s-a întâmplat. Mi se rupe inima pentru că aceștia sunt copiii mei, dar nu vreau ca ei să se omoare între ei, iar acum sunt însărcinată și nu pot să mă confrunt cu asta când sunt însărcinată în 7 luni. nu știam că ar trebui să evitați să aveți două femele până când am căutat asta. se comportă extrem de bine în afară de aceste incidente, din fericire, părinții mei sunt iubitori de animale și refuză să mă lase să pierd unul dintre copiii mei, așa că l-am adus pe cel mai mic la casa părinților mei. dar timpul petrecut separat va face ceva pentru acest comportament sau pentru vreun antrenament?

Adrienne Farricelli (autor) on December 16, 2011:

Marc, Este în standardul pitbull să fie agresiv și agresivitatea câinelui și agresivitatea de același sex este foarte comună. Conform UKC ”Pentru că majoritatea APBT-urilor prezintă un anumit nivel de agresivitate canină și din cauza fizicului său puternic, APBT-ul are nevoie de un proprietar care să socializeze cu atenție și să antreneze câinele în ascultare”

http://www.ukcdogs.com/WebSite.nsf/Breeds/American…

Nimeni nu vă poate împiedica, în cele din urmă, să luați acasă acest nou cățeluș, dar ar trebui să fiți pregătiți să învățați cum să îi gestionați bine și ar trebui să păstrați definitiv într-un colț al minții faptul că, odată ajuns la maturitate socială, lucrurile se pot schimba dramatic și ar putea exista șanse să fie nevoie să îi țineți separați și să rotiți timpul pe care îl petreceți cu fiecare dintre ei.

marc on December 15, 2011:

Am o femelă pit sterilizată de 6 luni și tocmai mi s-a cerut să adopt un boxer de 6 luni al unui prieten, amândoi sunt foarte blânzi Am citit toate îngrijorările dvs. și îmi dau seama că aceste rase nu se dau înapoi de la o provocare, dar chiar mi-ar plăcea să o am ca parte a familiei, vă rog să-mi dați un feedback pozitiv (degetele încrucișate)

Adrienne Farricelli (autor) on December 14, 2011:

Adrienne Farricelli (autor) on December 14, 2011:

Lyndsey, nu toți câinii de sex feminin se vor bate neapărat, dar este bine să fim conștienți de această problemă. A le opri din a se juca prea dur este bine pentru că le arată că aveți controlul, prin urmare, dacă într-o zi se vor angaja într-o luptă, veți avea mai multe șanse să le spuneți să se oprească.

Lyndsey on December 14, 2011:

Dobe breeder, aș fi de acord cu punctul dvs. de vedere cu privire la asigurarea că sunt exercitate suficient de mult încât să vrea doar să doarmă! Articolul m-a șocat și pe mine, sunt nervoasă acum în legătură cu modul în care fetele mele se vor înțelege pentru tot restul vieții lor.

Lyndsey on December 14, 2011:

Hi, tocmai am citit articolul tău ‘ Sunt acum foarte speriată de ceea ce le va rezerva viitorul celor doi câini ai mei! Sunt două femele, încrucișate jrt din aceeași iesle & au acum 18 luni. Se joacă dur & amândouă încearcă să sară una pe alta acum & din nou. Plâng dacă sunt separate, dorm împreună tot timpul. Niciodată nu i-am văzut să se bată, dacă credem că joaca dură devine prea dură îi oprim & se opresc imediat (am citit b4 că dacă e vorba de o bătaie u trebuie să-i separăm fizic) după ce am citit articolul & unele comentarii mi-e teamă că într-o zi toate astea se vor schimba! Dacă păstrăm un sentiment de calm între ei & oprim jocul dur va ajuta la eliminarea riscului ca ei să se întoarcă unul împotriva celuilalt? Nu avem de gând să ne mai luăm alți câini & amândoi sunt sterilizați de la 6 luni. Mulțumesc

Adrienne Farricelli (autor) la 12 decembrie 2011:

Puteți certa un alt câine fără ca ea să intervină dacă sunteți consecvent și faceți regulile clare. Eu dețin Rottweileri care sunt o rasă predispusă la sindromul monitorului de hol. La început se băgau în drum chiar dacă o pisică șuiera la mine sau dacă un alt câine sărea pe mine, aveau această mică toleranță față de alte animale de companie care se comportau greșit în apropierea mea sau față de alți câini care se comportau greșit. Uneori, încă mai încearcă să intervină, dar este nevoie de un „off” din partea mea și de un pas spre ei pentru a-i pune la punct. Pur și simplu le spune ‘nu, mulțumesc, nu este nevoie de ajutorul tău!”

Mustia este doar un instrument de gestionare, nu învață nimic, este acolo doar de dragul siguranței până când sunt învățate comportamente mai bune.

VĂRSĂTOR!!! pe 12 decembrie 2011:

Mulțumesc foarte mult. Pur și simplu nu mai am încredere în Cail. Voi putea vreodată să cert un alt câine fără ca ea să intervină? De asemenea, știu cum să introduc corect o botniță, m-am documentat mult azi. Dar introducerea botniței o va ajuta să își dea seama că nu are rost să îi corecteze pe ceilalți?

Adrienne Farricelli (autor) on December 12, 2011:

Îngrijorată, se pare că Cail demonstrează ”sindromul monitorului de sală” în care simte nevoia să corecteze orice comportament care nu este apreciat. Fă-i clar lui Cail că nu ai nevoie de întăriri, învață-i ”comanda off.” care înseamnă ”ieși din spațiul meu”. Puteți să o învățați spunând ”off” pe un ton sever și mutându-vă în spațiul lui Cail, astfel încât să știe că ajutorul ei nu este necesar și nici apreciat.

Mușca poate fi de ajutor în timp ce învățați ordinea și ”off” pentru a menține toată lumea în siguranță. Știți cum să o introduceți în mod corespunzător?

Este greu de spus dacă lucrurile vor escalada, dar se pare că există tensiune și da, acolo unde există tensiune, lucrurile se pot înrăutăți. Cele mai bune urări.

WORRIED!!! pe 11 decembrie 2011:

Soțul meu crede că poate ar trebui să luăm o botniță pentru Cail, astfel încât să poată fi ținută și în același timp să vadă că este în regulă.

WORRIED! on December 11, 2011:

k. poveste lungă și am nevoie de ajutor noaptea trecută, Taz (8mo. lab/pit mascul) și Pepper (1.5yr husky/aussie femelă sterilizată) se jucau de-a luptele. Din păcate, maxilarul lui Pepper s-a prins în gulerul lui Taz și au rămas blocați. Am fugit imediat să ajut când l-am auzit pe Taz plângând. Din cauza frustrării, Pepper a mârâit ( spun mârâit mai degrabă decât mârâit, pentru că nu era nimic supărat) și celălalt câine al nostru, Cail (femelă de 1,75 ani labrador/beagle sterilizat) a atacat-o pe Pepper. L-am despărțit și soțul meu i-a dezlegat pe cei doi. A doua zi dimineața, Cail încă încerca să o intimideze pe Pepper, iar eu am reușit să întrerup o luptă înainte de a începe. În acea seară, când le-am dat drumul afară, pepper a încercat să se apropie și să se joace cu Cail. Cail a atacat. Foarte rău. Urechea lui Pepper avea acum o tăietură de un centimetru în ea, chiar lângă cap. (Nu vă faceți griji, am chemat un veterinar să se ocupe de ea.) Acum nu pot fi deloc în preajma celuilalt fără ca Pepper să fie îngrozită până la punctul de a tremura și Cail să încerce să o ucidă. Taz nu-și dă seama de ce nimeni nu vrea să se joace cu el. Cred că Cail a încercat să mă protejeze în toată această situație, dar acum sunt îngrijorată pentru Cail cu Taz. Dacă mă duc să-l cert pe Taz pentru ceva, Cail se va duce la el și va începe să-l intimideze. Ca și cum l-ar plesni cu labele. Se va ajunge la o escaladare? Este ceva ce pot face? Va trebui să scap de un câine? Dacă da, care?

dobe breeder on December 05, 2011:

Da, acest articol mă șochează un pic, am 2 femele Doberman de 6 ani și 3 ani. Plus un mascul Dobe de 2 ani și jumătate și un yorkies de 4 ani. Întotdeauna am spus că este vina proprietarului câinelui. Fiind liderul haitei… te asiguri că ordinele tale sunt respectate, în familia noastră nu este permisă nicio bătaie și toți câinii (sau puii mei cum le spun eu) se descurcă foarte bine. un sfat pe care îl pot da este… Asigurați-vă că un câine obosit este un câine fericit. multă mișcare. Sunt ca și noi, dacă sunt stresați… luați mașina și puneți-i să alerge (pentru că știți că nu puteți plimba câinii), 10 km buni. Nimeni nu are timp să se bată… vor doar să tragă un pui de somn.

love-my-pits on December 05, 2011:

Am 4 pittbulls. mama, tata și doi pui de femelă. sunt câini foarte buni, dar în ultima vreme un pui se ceartă cu mama ei. la început mama și puiul erau foarte protectori cu oasele lor de jucărie. așa că nu se mai joacă cu oasele. nu înțeleg de ce face asta dintr-o dată. Tatăl, mama și un pui cântăresc în jur de 70 de kilograme. puiul care începe certurile cântărește 57 de kilograme. nu știu dacă este vorba de gelozie? mama a fost copilul prietenului meu când am luat-o la 6 săptămâni. apoi l-am luat pe tată la 6 săptămâni, la aproximativ 7 luni după ce am luat-o. Au crescut împreună și au avut pui în urmă cu aproape 2 ani. acum un pui este copilul prietenului meu. dar aș crede că mama ar trebui să fie cea care să fie geloasă? Vreau doar să știu ce să fac. Obișnuiau să se „împace” după ce se certau, dar acum puiul se uită la mama ei de parcă și-ar plănui următorul atac. vreo sugestie?

Adrienne Farricelli (autor) on December 01, 2011:

Nicole și Stacy, acest hub vă poate fi de ajutor:

https://hubpages.com/animals/Why-are-My-Dogs-Not-G…

Stacy on November 30, 2011:

Am un Boxer de 8 ani, Bella, și un Great Dane de 3 ani, Radley. Ambele sunt femele. Avem, de asemenea, câțiva masculi în familia noastră cu patru picioare. Recent, Boxerul meu a început din senin să se ia la bătaie cu Danezul meu. Acest lucru cauzează o mare prăbușire a tuturor câinilor deodată și rezultă încăierări uriașe. Eram îngrijorată că ceva nu este în regulă cu Bella, pentru că este un câine foarte dulce. Nu vreau să pierd niciunul dintre ei, dar mă îngrijorează foarte tare. Vreun antrenament sau vreo diversiune pe care o puteți recomanda? Se pare că se întâmplă doar atunci când sunt prin preajmă, dacă sunt singure cu soțul meu sunt bine.

Nicole on November 30, 2011:

Hi, am 2 femele Staffords – 2 ani diferență de vârstă, cea mai mare este desexedată. Au avut câteva „certuri”. Nu au făcut niciodată sânge, nu pare că gurile lor se leagă deloc de pielea celeilalte, dar fac un zgomot infernal și trebuie să le despărțim. Totuși, nu-mi dau seama de ce încep aceste lupte… Având în vedere că au avut câteva astfel de întâlniri fără să se rănească, vă așteptați ca lucrurile să escaladeze și unul (sau amândoi) să se rănească?

femeie pe 10 noiembrie 2011:

Bună ziua, am o bunică, o mamă, o fiică și încă o fiică, toate la vârste diferite și toate se înțeleg bine. se mai ceartă dacă e mâncare prin apropiere și uneori câte un quarel din când în când. Pe de altă parte aveam un mascul și un mascul de câine mai mare care l-a omorât acum câteva zile. Erau amândoi închiși și unul s-a urcat în celălalt. A fost atât de sfâșietor. Câinii sunt animale și nu trebuie să crezi niciodată că se vor înțelege pentru totdeauna.

Cheyenne on November 08, 2011:

Am trei câini, 2 femele, 1 mascul.

Femele sunt la o lună distanță una de alta, iar femela mai mică *Papillon* devine foarte agresivă atât cu masculul cât și cu cealaltă femelă *Este boxer*

Nu știm ce să facem, femela papillon devine foarte rea față de cealaltă femelă boxer a noastră, mârâie și provoacă bătăi, chiar o mușcă, iar boxerul vrea să riposteze, dar nu vrem ca papillon să se ia și el la bătaie. Boxerul este mult mai mare și o poate ucide cu ușurință.

Ambele au fost cumpărate de la crescători.

Adrienne Farricelli (autor) pe 04 noiembrie 2011:

Acest nou hub ar trebui să vă fie de ajutor:

https://hubpages.com/animals/Why-are-My-Dogs-Not-G…

Cele mai bune urări!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.